KFDJ

19.10.2014 18:18

Dňa 18.10.2014 sme sa zúčastnili KFDJ v Devičanoch.Mali sme veľké ambície , pretože som Hetty veril a poznal jej kvality. Naša tužba umiestniť sa čo najlepšie bola taká veľká , že som sa rozhodol zariskovať . Prvú disciplínu odloženie na voľno sme zvládli na výbornu . Iba jeden psík , vodiča z Čiech z odloženia odišiel a získal známku 0. A v súťaži ďalelej nepokračoval. Ďalšia disciplína bola vodenie na remeni. A aj keď som videl, že Hetty je nervózna z toľkých psov, rozhodol som sa , ako jediný vodič absolvovať disciplínu vodenie-bez remeňa. Žial musím objektívne priznať, že som podcenil situáciu a urobil som zlé rozhodnutie. Pretože to čo sme predviedli bolo všetko možné, len nie vodenie bez remeňa. Čakal som , že môže prísť drobné zaváhanie , ale že ma bude Hetty úplne ignorovať, tak to som fakt nečakal. Známka 1 z vodenia bola objektívna a spravodlivá. Mrzí ma iba to , že som vypadal ako vodič , ktorý prišiel na skúšky s nepripraveným psíkom. Keďže vidina dobrého umiestnenia sa rozplynula, rozhodli sme sa zo súťaže odstúpiť a ďalej nepokračovať. Aj psík je len živý tvor, ktorý má právo na zlý deň, ktorý prišiel akurát v tom najhoršom termíne. Napriek tomu som na Hetty pyšný  a viem , že keby som neurobil zlé rozodnutie , tak by sme na stope predviedli výbornu prácu.